Všeobecné obchodní podmínky Přátel Veselé společnosti
Letní tábory pořádá občanské sdružení Přátelé Veselé společnosti – IČO: 22823751
PŘIHLÁŠKA A POTVRZENÍ ÚČASTI
Řádně vyplněnou a podepsanou přihlášku zašlete nebo doručte do naší organizace nejpozději do konce rezervace (naskenovanou, mejlem, poštou nebo osobně). Obratem obdržíte pokyny k zaplacení zálohy. V případě příspěvku od zaměstnavatele přiložte k přihlášce fakturační údaje (přesný název a adresa zaměstnavatele, IČO, DIČ). Zaměstnavateli fakturu vystavíme a celou platbu vyřešíme přímo s ním.
Pokud chcete uplatnit slevu, nezapomeňte tak prosím udělat při vyplnění přihlášky. Po potvrzení přihlášky z naší strany již nebude možné dodatečně slevu uplatnit.
Věnujte také zvýšenou pozornost vyplnění odjezdových míst na tábor. Pokud dítě povezete do tábora sami, zaškrtněte prosím doprava VLASTNÍ. Z technických důvodů není možné dodatečně odjezdová místa měnit. Vše, co požadujete ve vztahu k objednávanému táboru napište prosím do přihlášky – kolonka „jiná sdělení“ a to i v případě, že jste toto již požadovali při rezervaci nebo jiným způsobem. Nebude-li v rozporu s našimi podmínkami, Váš požadavek Vám potvrdíme. Ostatní důležitá sdělení týkající se Vašich dětí, jejich zdravotního stavu apod. prosím nevypisujte do přihlášky, ale využijte dotazník a prohlášení rodičů (obdržíte spolu s pokyny na akci), určené pro zdravotníka a vedoucí akce.
PŘIHLÁŠKA A POTVRZENÍ ÚČASTI
- Za nezletilé děti musí vše ohledně dětského tábora nebo akce (dále jen akce) vyřizovat a podepisovat zákonný zástupce dítěte.
- DT může zákonný zástupce dítěte (dále jen klient) rezervovat osobně v kanceláři spolku Přátel Veselé společnosti (dále jen organizace), telefonicky, mailem nebo prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách organizace. Poté bude každému přiděleno rezervační číslo a bude emailem vyrozuměn o termínu platnosti rezervace a dalším postupu.
- Klient musí vyplnit přihlášku na akci a do konce rezervační doby ji doručit nebo zaslat do kanceláře organizace.
- V případě, že přihláška je organizaci doručena až po lhůtě rezervace, případně je-li vyplněna neúplně anebo v rozporu s těmito podmínkami či podmínkami pro pořádání akce organizací, je organizace oprávněna tomuto klientovi zrušit jeho rezervaci. Stejné oprávnění má organizace v případě doručení přihlášky bez následného zaplacení zálohy (viz. bod 2).
- Organizace obratem po zaplacení zálohy nebo zaplacení vystavené faktury zašle e-mailem klientovi potvrzenou přihlášku jako doklad o zařazení na požadovanou akci.
PLACENÍ
- Do 7 dnů po odeslání přihlášky do organizace je nutné zaplatit zálohu ve výši 50% celkové ceny akce na základě platebních pokynů, které klient obdrží mailem s potvrzením rezervace. Přihláška bez zaplacené zálohy je považována za neúplnou (viz bod 1d) a nemůže být potvrzena.
- Doplatek ceny musí být zaplacen do termínu vyznačeném na potvrzené přihlášce (max. 60 dnů před začátkem akce).
- V případě rezervace v době kratší než 30 dní před začátkem akce, je do 7 dnů po odeslání přihlášky do organizace nutné zaplatit celou cenu akce.
- V případě neuhrazení plné ceny akce, nemůže být klient (dítě) k účasti na této akci přijat.
ZMĚNY SJEDNANÝCH SLUŽEB
- Organizace je oprávněna uskutečnit změny jednotlivých služeb proti sjednanému rozsahu v případě, že nastanou nepředvídané změny podmínek pro pořádání akce, které organizace úmyslně nezpůsobila a pokud tyto změny neovlivní celkový charakter akce. Takové změny je organizace povinna oznámit klientovi bez zbytečného odkladu.
- Nesouhlasí-li klient s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu zrušit účast (do 2 dnů od oznámení změny organizací).
ZRUŠENÍ ÚČASTI ZE STRANY KLIENTA
- Klient je oprávněn zrušit účast kdykoli před zahájením akce. Zrušení účasti musí být provedeno písemně nebo mailem. Pro určení data zrušení účasti je rozhodující datum doručení písemného nebo elektronického oznámení o zrušení.
- Storno poplatky se účtují za každého přihlášeného účastníka akce z celkové ceny akce podle doby mezi stanoveným začátkem akce a datem zrušení účasti, a to v následující výši:
více než 45 dní | 300,- Kč | 14 až 8 dní | 60% ceny akce |
45 až 30 dní | 500,- Kč | 7 až 4 dny | 80% ceny akce |
29 až 15 dní | 40% ceny akce | 3 dny a méně | 100% ceny akce |
ZRUŠENÍ AKCE ZE STRANY ORGANIZACE
- Organizace je oprávněna zrušit akci v těch případech, kde není dodržen minimální počet účastníků akce anebo jestliže uskutečnění akce není ani po vyčerpání všech možností z důvodů překročení hranice hospodárnosti proveditelné, a to nejpozději 14 dnů před začátkem akce.
- Je-li uskutečnění akce konkrétně ztíženo, či nastanou-li nepředvídatelné mimořádné okolností, které nebylo možno při uzavírání smlouvy předvídat, je organizace oprávněna zrušit akci.
- Ve všech výše uvedených případech bodu 5 obdrží klient peníze, které zaplatil za akci zpět.
Všeobecné obchodní podmínky Agentury pro děti a mládež Veselá společnost, Mgr. Renata Vasquez Lédlová
Tábor se psy pořádá Agentura pro děti a mládež Veselá společnost, Mgr. Renata vAsquez Lédlová – IČO: 46463313
PŘIHLÁŠKA A POTVRZENÍ ÚČASTI
Řádně vyplněnou a podepsanou přihlášku zašlete nebo doručte do naší organizace nejpozději do konce rezervace (naskenovanou, mejlem, poštou nebo osobně). Obratem obdržíte pokyny k zaplacení zálohy. V případě příspěvku od zaměstnavatele přiložte k přihlášce fakturační údaje (přesný název a adresa zaměstnavatele, IČO, DIČ). Zaměstnavateli fakturu vystavíme a celou platbu vyřešíme přímo s ním.
Pokud chcete uplatnit slevu, nezapomeňte tak prosím udělat při vyplnění přihlášky. Po potvrzení přihlášky z naší strany již nebude možné dodatečně slevu uplatnit.
Vše, co požadujete ve vztahu k objednávanému táboru napište prosím do přihlášky – kolonka „jiná sdělení“ a to i v případě, že jste toto již požadovali při rezervaci nebo jiným způsobem. Nebude-li v rozporu s našimi podmínkami, Váš požadavek Vám potvrdíme. Ostatní důležitá sdělení týkající se Vašich dětí, jejich zdravotního stavu apod. prosím nevypisujte do přihlášky, ale využijte dotazník a prohlášení rodičů (obdržíte spolu s pokyny na akci), určené pro zdravotníka a vedoucí akce.
PŘIHLÁŠKA A POTVRZENÍ ÚČASTI
- Za nezletilé děti musí vše ohledně dětského tábora nebo akce (dále jen akce) vyřizovat a podepisovat zákonný zástupce dítěte.
- DT může zákonný zástupce dítěte (dále jen klient) rezervovat osobně v kanceláři spolku Přátel Veselé společnosti (dále jen organizace), telefonicky, mailem nebo prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách organizace. Poté bude každému přiděleno rezervační číslo a bude emailem vyrozuměn o termínu platnosti rezervace a dalším postupu.
- Klient musí vyplnit přihlášku na akci a do konce rezervační doby ji doručit nebo zaslat do kanceláře organizace.
- V případě, že přihláška je organizaci doručena až po lhůtě rezervace, případně je-li vyplněna neúplně anebo v rozporu s těmito podmínkami či podmínkami pro pořádání akce organizací, je organizace oprávněna tomuto klientovi zrušit jeho rezervaci. Stejné oprávnění má organizace v případě doručení přihlášky bez následného zaplacení zálohy (viz. bod 2).
- Organizace obratem po zaplacení zálohy nebo zaplacení vystavené faktury zašle e-mailem klientovi potvrzenou přihlášku jako doklad o zařazení na požadovanou akci.
PLACENÍ
- Do 7 dnů po odeslání přihlášky do organizace je nutné zaplatit zálohu ve výši 50% celkové ceny akce na základě platebních pokynů, které klient obdrží mailem s potvrzením rezervace. Přihláška bez zaplacené zálohy je považována za neúplnou (viz bod 1d) a nemůže být potvrzena.
- Doplatek ceny musí být zaplacen do termínu vyznačeném na potvrzené přihlášce (max. 60 dnů před začátkem akce).
- V případě rezervace v době kratší než 30 dní před začátkem akce, je do 7 dnů po odeslání přihlášky do organizace nutné zaplatit celou cenu akce.
- V případě neuhrazení plné ceny akce, nemůže být klient (dítě) k účasti na této akci přijat.
ZMĚNY SJEDNANÝCH SLUŽEB
- Organizace je oprávněna uskutečnit změny jednotlivých služeb proti sjednanému rozsahu v případě, že nastanou nepředvídané změny podmínek pro pořádání akce, které organizace úmyslně nezpůsobila a pokud tyto změny neovlivní celkový charakter akce. Takové změny je organizace povinna oznámit klientovi bez zbytečného odkladu.
- Nesouhlasí-li klient s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu zrušit účast (do 2 dnů od oznámení změny organizací).
ZRUŠENÍ ÚČASTI ZE STRANY KLIENTA
- Klient je oprávněn zrušit účast kdykoli před zahájením akce. Zrušení účasti musí být provedeno písemně nebo mailem. Pro určení data zrušení účasti je rozhodující datum doručení písemného nebo elektronického oznámení o zrušení.
- Storno poplatky se účtují za každého přihlášeného účastníka akce z celkové ceny akce podle doby mezi stanoveným začátkem akce a datem zrušení účasti, a to v následující výši:
více než 45 dní | 300,- Kč | 14 až 8 dní | 60% ceny akce |
45 až 30 dní | 500,- Kč | 7 až 4 dny | 80% ceny akce |
29 až 15 dní | 40% ceny akce | 3 dny a méně | 100% ceny akce |
ZRUŠENÍ AKCE ZE STRANY ORGANIZACE
- Organizace je oprávněna zrušit akci v těch případech, kde není dodržen minimální počet účastníků akce anebo jestliže uskutečnění akce není ani po vyčerpání všech možností z důvodů překročení hranice hospodárnosti proveditelné, a to nejpozději 14 dnů před začátkem akce.
- Je-li uskutečnění akce konkrétně ztíženo, či nastanou-li nepředvídatelné mimořádné okolností, které nebylo možno při uzavírání smlouvy předvídat, je organizace oprávněna zrušit akci.
- Ve všech výše uvedených případech bodu 5 obdrží klient peníze, které zaplatil za akci zpět.